recruiTECH - Dénes Vanda
× Programok Jegyek Előadók Blog Szponzorok Kapcsolat recruiTECH

Dénes Vanda

OpenOnline | CEO

Dénes Vanda vagyok, 10 éve az OpenOnline Marketing Ügynökség tulajdonosa. A média világából nyergeltem át az online marketingre az évezred elején. Amióta ezzel foglalkozom, a HR minden oldalával találkoztam: fejlesztettünk ATS alapú állásportált, Facebook alkalmazást, vezettünk be amerikai piacra CV alapú megoldást, dolgoztunk általatok is ismert munkaközvetítő cégek social media platformjainak megalapozásán. Készítettünk honlapokat, ahol 9 másodperc alatt tud a fizikai dolgozó jelentkezni. Számtalan cég recruitment céljait támogattuk, az aranykorban az Audi Hungaria személyügyi csapatának tagjaként 4000 főt vettünk fel egy év alatt. Ma már heti 50 jelentkezőnek is örülök. Az idei büszkeségünk 150 fő felvétele egy hónap alatt székesfehérvári ügyfelünknek.

Olvasd el Dénes Vandával készült interjúnkat itt. 

Vedd meg jegyed most!

Előadások:

  • Kékgalléros toborzás online módszerekkel, Időpont: 15:15 - 15:35

    Helyszín: I. emelet, 101-es terem

    Online marketingesként a lehető legpontosabb célzással próbáljuk meg elérni azt a kevesebb, mint 3% munkavállalót, akit ügyfeleink felvehetnének. De mi van akkor, ha a Facebook hétről-hétre újabb célzási lehetőségeket vesz el tőlünk? Ha túl nagy “az internet szmog”? Már nem elég egy ütős kreatív, vagy a BP által vonzónak gondolt pozileírás. Más módszerekhez, akár offline eszközökhöz - Tesco rádióhoz, kocsmai kivetítőkhöz, hamburgeres alátétekhez - kell nyúlnunk, továbbra is online marketinges fejjel gondolkodva. Ma már külön szakma a “targetologist”, ezért előadásom a célzás fontosságáról  szól.