Hogyan találjuk meg az aktív, vagy ami még izgalmasabb, a passzív kékgalléros álláskeresőket? Trendek regionális bontásban.
Miről fog szólni Tímea előadása?
A havi szinten minden 2. belföldi netezőt megszólító Adevinta apróhirdetési portfóliója (Jófogás, Használtautó, Autónavigátor), műfajából kifolyólag élen jár a hazai kékgallérosok elérésében. Országos lefedettségük miatt tudják, hogy alakul regionálisan az álláskeresői- , illetve kínálati piac, hol a legnagyobb az érdeklődés és hogy milyen alternatív úton lehet elérni az aktív és passzív kékgalléros álláskeresőket.
Draskovits Tímea
Karrierjét a Femina Médiánál kezdte, ahol több mint 4 éven keresztül a médiacég B2B kommunikációjáért volt felelős, emellett egyedi kampányok operatív vezetéséért felelt. A Budapesti Gazdasági Főiskola kereskedelem és marketing szakán végző szakember 2015-ben csatlakozott az Adevinta Hungary médiavállalat magyar leányvállalatához, ahol kezdetben a Jófogás üzleti szolgáltatásfejlesztéséért, majd később értékesítési csapatának felépítéséért is felelt. 2018-tól pedig a Használtautó.hu listing sales csapatának vezetését is rábízták. Teljes csapatával több mint 5.000 aktív üzleti ügyfél sikerét támogatják piacvezető oldalaikon.