Kezdetben tévés és rádiós hírszerkesztéssel foglalkozott, majd a HVG HR Center Account Managere és Employer Branding termékfelelőse lett. 2017 óta tanácsadóként támogatja a vállalatok munkáltatói márkájának építését, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítójaként. Célja, hogy olyan komplex, cégre szabott, megoldásokat nyújtsanak közép és nagyvállalatok számára, amik a vállalatok igényire reagálnak, - amikkel bevonzzák és elkötelezik a munkaerőt, valamint megkülönböztetik a vállalatokat a piacon. Georgina abban hisz, hogy a munkáltatói márkaépítés akkor lesz eredményes, ha a vállalat valós értékeire és kultúrájára épül, ha követi a piaci változásokat és reagál a célcsoport igényeire. Az elmúlt években számos multinacionális nagyvállalattal dolgozott együtt, munkáik közül többet is hazai és nemzetközi díjjal ismertek el.