Tanczenberger Andrea 2022 óta a CHEQ csapatának meghatározó tagja, jelenleg a divízió vezetője. Célja vállalatok fejlődésének támogatása, hatékony, automatizálható belső kommunikáció kialakítása. Évek óta vizsgálja, hogyan valósítható meg vállalati kommunikáció önkiszolgáló rendszerekkel, munkavállalók elkötelezettségének növelése és produktivitásuk fokozása céljából. Értékes tapasztalatait a General Electric, Bonafarm, Elcoteq tapasztalataiból meríti, ahol HR vezetői pozíciót is betöltött.
Helyszín: SmartRecruiters Terem 1.emelet
Hogyan formálják a digitális eszközök az emberi erőforrások stratégiáját? Hogyan segíthetnek innovatív eszközök az anyasági szabadságot töltők, a közelgő nyugdíjasok és a magas szintű szaktudással rendelkező, kimagasló teljesítményt nyújtó munkaerő esetleges leépítésével összefüggő helyzeteket? Ebben az előadásban felfedezzük, hogyan lendíthetünk a HR folyamatokon digitális eszközök segítségével, és hogyan mozgósíthatjuk a passzív munkaerőt, hogy aktív résztvevők legyenek a vállalat életében.