recruiTECH - "A TikTok lehet hogy nem közvetlen konverziót jelent, hanem esetleg employer branding céllal is használható." - Interjú Forgács Mariannal (Be Social)
× Programok Jegyek Előadók Blog Szponzorok Kapcsolat Belépés recruiTECH

blog bejegyzés

"A TikTok lehet hogy nem közvetlen konverziót jelent, hanem esetleg employer branding céllal is használható." - Interjú Forgács Mariannal (Be Social)

2023-08-21

Vedd meg jegyed most!

Hol vannak ma a magyar álláskeresők az interneten?

Nincs speciális megjelenési helyük, ugyanúgy viselkednek a közösségi médiában, mint azok akik nem keresnek állást. Éppen ezért részben könnyebb dolgunk van ha el szeretnénk őket érni, mert nem egy kizárólagos platformon lehet velük kommunikálni, másrészt viszont nehezebb dolgunk is van, mert ebben a nagy zajban kell kitűnni az üzenetünkkel.

Van-e különbség a kékgalléros munkatársak elérésében az online térben?

Kisebb valószínűséggel fogják a LinkedIn-t használni álláskeresésre, de ettől függetlenül minden egyéb közösségi média csatornát használnak.

Mit gondol a TikTok-ról, mint munkaerő toborzási csatorna?

A TikTok népszerűsége és gyors terjedése akár munkaerőtoborzási csatornaként történő használatát is lehetővé teszi. Ez lehet hogy nem közvetlen konverziót jelent, hanem esetleg employer branding céllal is használható.

Miben hisz az online munkaerő piaci kommunikáció során, employer brandingben vagy konverzió, azaz jelentkezés alapú marketingben?

Attól függ, hogy milyen céllal kommunikálunk és mi szerepel az ezzel kapcsolatban készített stratégiában. Ennek fényében lehet tartalmat vagy hirdetési kampányt indítani.

Köszönjük a válaszokat Forgács Mariannak, a Be Social Hungary Ügyvezetőjének!