Közgazdászként végzett, 2005-ben ATL és BTL ügynökségeknél kezdte szakmai tapasztalatszerzését, majd 2011-ben marketing vezetőként kezdte kamatoztatni tudását a HR szolgáltatások iparágában. Mottója közel 20 éve változatlan: „Megvizsgálni, objektív szempontok alapján kommunikációs stratégiát alkotni és megvalósítani a munkám. A hobbim mindezt kreatív és kiemelten hatékony módon tenni.” A HR szolgáltatási piacon a széles célcsoport mellett – diák munkavállalóktól a nyugdíjasokig, míg B2B területen pedig szinte minden iparág képviselői – az iparág „CSR” jellege fontos számára, mely szerint közös szándékokat fog össze a tevékenységük, hiszen munkát kereső és munkát adó szereplőket kapcsolnak össze. A Pannon-Work csapatát 2019 óta erősíti, feladatai közé tartozik a cégcsoport hazai és külföldi kirendeltségeinek marketing, PR és rendezvény folyamatainak irányítása.
Olvasd el Mariannával készült INTERJÚNKAT itt.
Helyszín: SmartRecruiters terem
Nem csak egy generációhoz tartozás hat a munkavállalóra. Legalább annyira meghatározó az anyagi stabilitás, a lakáshelyzet és a szakmai „pályapont” is.
Szociológus bevonásával a munkavállalói kutatásunkban az életszakaszok munkavégzésre, motivációra gyakorolt hatását vizsgáltuk. Az eredmények IZGALMASAK, ahogy az új megközelítés is.