Karrierjét a Femina Médiánál kezdte, ahol több mint 4 éven keresztül a médiacég B2B kommunikációjáért volt felelős, emellett egyedi kampányok operatív vezetéséért felelt. A Budapesti Gazdasági Főiskola kereskedelem és marketing szakán végző szakember 2015-ben csatlakozott az Adevinta Hungary médiavállalat magyar leányvállalatához, ahol kezdetben a Jófogás üzleti szolgáltatásfejlesztéséért, majd később értékesítési csapatának felépítéséért is felelt. 2018-tól a Használtautó.hu listing sales csapatának vezetését is rábízták, majd 2021 márciusától a társaság apróhirdetési üzletágához tartozó teljes front-office egysége, úgy mint lakossági és üzleti ügyfélszolgálati, értékesítési, tartalom-menedzseri és csalásmegelőzési csapatai is hozzá tartoznak. A több mint 50 fős szervezeti egységgel közösen 5000+ üzleti ügyfél sikeréért felelősek.
Olvasd el Draskovits Tímeával és Palocsay Gézával készült INTERJÚNKAT itt.