2022. október 1. óta vagyok a BMW Group debreceni autó gyárának HR marketing és recruitment vezetője. Abban hiszek, hogy a sikeres toborzás kulcsa a belső értékeken alapuló employer branding útján a megfelelő jelöltek bevonzása és hosszú távú megtartása. Ezáltal kollégáink jól fogják magukat érezni a szervezeti kultúránkban és nap mint nap kivételes eredményekre lesznek képesek. HR szakemberként azt képviselem, hogy „Bánj úgy a dolgozóiddal, mint a legjobb vevőiddel”. Az elvégzett munka iránti megbecsülésen, elismerésen és egymás iránti bizalmon alapuló vállalati kultúra kialakításán dolgozom. Hiszem azt, ha a munkatársaink megbecsülve érzik magukat, akkor valóban törődni fognak a vevőinkkel, a termelékenységgel és a minőséggel.
Olvasd el Áronnal készült INTERJÚNKAT itt.
Helyszín: Nagyszínpad
A BMW debreceni gyára jelenleg mintegy 600 főt foglalkoztat, és a toborzási tapasztalatok alapján elmondható, hogy a márka erős vonzereje jelentős előnyt jelent a munkaerőpiacon. Előadásomból megtudhatjátok, milyen szerepet játszik a vállalat ismertsége, valamint a régió sajátosságai a megfelelő munkavállalók megtalálásában. Szó lesz arról is, hogyan alkalmazkodunk rugalmasan a munkaerőpiaci kihívásokhoz – akár házhoz is megyünk a munkaerőért. A célunk a ramp-up időszakban minél több elkötelezett munkavállalót vonjunk be a gyártás felfutásába.